ISIZ heeft een nieuwe naam!

Aanleiding
De naam ISIZ die wij altijd met trots hebben gebruikt heeft helaas een negatieve bijklank gekregen vanwege associaties met de terreurbeweging IS. Vanzelfsprekend distantiŽren wij ons van elke associatie met terreur en daarom hebben wij besloten per 1 maart 2016 als hetzelfde bedrijf maar met de nieuwe naam DataIM door te gaan.

Waarom DataIM
Al sinds 1998 houden wij ons bezig met het verzamelen, bewerken, koppelen en presenteren van data. Data zit in ons DNA en vanaf nu ook in onze naam. Verder staat DataIM ook voor de technische term Data In Motion. Deze term staat voor processen en analyse omtrent data die in beweging is: data die tussen verschillende systemen uitgewisseld wordt (CRM, vragenlijst, respondent, dashboard) en data waar realtime analyses op gedaan worden.

www.dataim.nl

uk flag spain flag nl flag

Diensten /

Expertises op een rij

Online Survey

Al meer dan 15 jaar houdt ISIZ zich bezig met online vragenlijsten, waardoor dit zich heeft ontwikkeld als onze grootste expertise. Een online survey is niet alleen een één op één geprogrammeerde Word vragenlijst, er komt meer bij kijken. Door de enorme aantallen vragenlijsten die voorbij zijn gekomen kan ISIZ bijvoorbeeld onderbouwen welke vraagtypen voor welk onderzoek het beste van toepassing zijn, hoe je lastige doelgroepen kunt bereiken, welke vraagtypen voor welke doelgroep geschikt zijn, wat de invloed van bepaalde teksten is op aborts, wat het beste tijdstip van uitnodigen is, wat er in de e-mailuitnodiging vermeld dient te worden om hogere respons te behalen en wat het beste incentive is. Voor meer advies of tips kun je bij ieder van ons terecht.

online survey
dashboard

Realtime dashboard

Een realtime dashboard is het perfecte hulpmiddel om in één oogopslag te zien wat er speelt. Vooral bij continu (of langlopende) projecten is dit een cruciaal van uw onderzoek. Door vooraf gedefinieerde KPI's te verzamelen op de landingspagina zie je direct de scores en verandering ten opzichte van de vorige meting. U kunt zelf kiezen uit verschillende grafieken, tabellen, teksten en logo's toevoegen, of het geheel aan ISIZ toevertrouwen. Het combineren van meerdere databronnen is in een dashboard essentieel, zo kun je de resultaten van een schriftelijke enquete, online survey, CRM systeem, KTO en MTO en bijvoorbeeld omzetcijfers combineren. Door meerdere mensen toegang te geven tot het realtime dashboard creëert u bovendien een hoge mate van betrokkenheid bij uw onderzoek.

Online volgsysteem

Niet geheel onverwachts houdt een online volgsysteem in dat je respondenten (medewerkers, klanten, consumenten) gedurende een langere periode online kunt volgen. Dit kan bijvoorbeeld door middel van een online dagboek, vragen per sms of pushbericht, social listening en online surveys. ISIZ richt een automatisch proces in waardoor iedere respondent op het juiste moment een vragenlijst voorgelegd krijgt. Dit kan voor iedere respondent op een unieke startdatum of -tijd zijn. Door middel van business rules wordt ingeregeld dat respondent X telkens na een bepaalde actie, activiteit of datum een nieuwe vragenlijst ontvangt.

online volgsysteem
mobiele diensten

Mobiele oplossingen

Bij ISIZ zijn we fan van mobiel, wij denken Mobile First. Als iets op mobiel werkt, werkt het op PC/Tablet vaak ook, andersom is dat lastiger. Natuurlijk zijn onze vragenlijsten smartphone-proof, maar bij mobiele oplossingen kun je aan meer denken dan aan software dat werkt op mobiele telefoons; zo experimenteren we met Google Glass, wearables en technieken als responsive design, Near Field Communication en iBeacons. ISIZ adviseert graag over welke techniek bij welk onderzoek en welke doelgroep past. Bij alle onderzoeken die we voor klanten uitvoeren houden we op de achtergrond allerlei statistieken bij. Zo zien we dat sinds 2011 het percentage van ingevulde vragenlijsten op een mobiel apparaat in drie jaar tijd is gestegen van 3,76% naar 28,05 %. Dat is een gemiddelde stijging van 8,09% per jaar.