ISIZ heeft een nieuwe naam!

Aanleiding
De naam ISIZ die wij altijd met trots hebben gebruikt heeft helaas een negatieve bijklank gekregen vanwege associaties met de terreurbeweging IS. Vanzelfsprekend distantiŽren wij ons van elke associatie met terreur en daarom hebben wij besloten per 1 maart 2016 als hetzelfde bedrijf maar met de nieuwe naam DataIM door te gaan.

Waarom DataIM
Al sinds 1998 houden wij ons bezig met het verzamelen, bewerken, koppelen en presenteren van data. Data zit in ons DNA en vanaf nu ook in onze naam. Verder staat DataIM ook voor de technische term Data In Motion. Deze term staat voor processen en analyse omtrent data die in beweging is: data die tussen verschillende systemen uitgewisseld wordt (CRM, vragenlijst, respondent, dashboard) en data waar realtime analyses op gedaan worden.

www.dataim.nl

uk flag spain flag nl flag

Oplossingen voor:

Icon zorg

Zorg

Icon overheid

Overheid / non-profit

Icon retail

Retail

5 tips voor een supersurvey

100% Mobile-proof surveys Bij ISIZ houden we al jaren bij welk percentage van de respondenten de vragenlijst op een mobiel apparaat invult. Het gemiddelde was in 2014 ...

Lees het hele artikel

Welk invultijdstip geeft hoogste respons?

Om één van de belangrijkste indicatoren, namelijk de respons, te kunnen optimaliseren heeft ISIZ onder andere onderzoek gedaan naar wat de beste tijd en dag van de week is om een onderzoek te starten. Wat levert de minste uitval en dus de hoogste respons op?

Lees het hele artikel

Klanttevredenheidonderzoek: telefonisch of online?

ISIZ heeft onderzocht wat de effecten van de twee verschillende methoden zijn. Hieruit is gebleken dat het contrast tussen deze 2 methoden er groot is.

Lees het hele artikel

Responsive survey software

Dieuwe van Bergen en Henegouwen, Masterstudent Business Analytics aan de VU, heeft onderzoek gedaan naar de effecten van deze vernieuwde software op het aantal completes (volledig ingevulde vragenlijsten). Dit onderzoek laat significante verschillen zien in...

Lees het hele artikel